נתניהו לראשי המועצות: אמשיך לסייע לכם

    אבי יעקב No Comments on נתניהו לראשי המועצות: אמשיך לסייע לכם
    18:16
    12.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד: כך חוסל המחבל שהחזיק בנועה מרציאנו הי"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב בקריה בתל אביב עם ראשי מועצות מקומיות מעוטף עזה.

    בפתח הפגישה עם יאיר פרג'ון ר' מ.א חוף אשקלון, אלון שוסטר ר' מ.א שער הנגב ותמיר עידאן ר' מ.א שדות נגב, ביקש ראש הממשלה נתניהו למסור באמצעותם לתושבי הדרום: צה"ל פתח במבצע 'צוק איתן' אחרי שחמאס חזר לטפטוף ירי לעבר יישובי הדרום. המדיניות שלנו ברורה ועקבית – גם לטפטוף אנחנו מגיבים בעוצמה. יצאנו למערכה הזאת כדי לחזק את ביטחונם של אזרחי ישראל בכלל וביטחונכם בפרט.

    בסוף השבוע צה"ל הגיב בעוצמה ופגע ביותר מ-160 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה בתגובה לירי פצצות מרגמה לעבר היישובים שלנו. בנוסף צה"ל השלים כבר את הפעולה לנטרול מערך המנהרות שיועד לפגוע במקביל ביישובי הדרום.

    מיומו הראשון של המבצע מיניתי את מנכ"ל משרדי הראל לוקר, כדי לוודא שהצרכים שלכם מטופלים תוך כדי המערכה ולא ממתינים לסיום המערכה.

    רק השבוע קיבלנו בממשלה החלטה על הקמת כפר סטודנטים חדש בעיר שדרות בהשקעה של 50 מלש"ח, בנוסף להחלטת הממשלה להשקיע 417 מלש"ח לחיזוק החוסן האזרחי ביישובי עוטף רצועת עזה ושדרות לשנים 2015 ו-2016, ולהחלטה שאושרה לפני כשבועיים להסדיר הסיוע לתושבים, לעסקים ולרשויות בעקבות מבצע 'צוק איתן'.

    האחידות והלכידות שמגלים אזרחי ישראל מתחילת המערכה מרשימים ומסייעים לנו לנהל את המערכה בשיקול דעת ובאחריות. האחדות שנתגבשה במהלך המבצע הזה היא נכס לאומי וחשוב שהיא תשאר איתנו לאורך כל הדרך גם באחדות המטרה וגם באחדות הפעולה. לא נסיים את מבצע 'צוק איתן' לפני שיושגו יעדיו: השבת השקט והביטחון לתקופה ממושכת לאזרחי ישראל, תוך פגיעה משמעותית בתשתיות הטרור.



    0 תגובות